.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی لابی ها قوی تر از بیت المال باشد
بودجه باشگاه لیگ دسته اولی در کارخانه مدیرعامل
بودجه ای که به یک باشگاه لیگ دسته اولی داده شده بود، سر از کارخانه مدیرعامل در آورد.

وقتی لابی های شخص برای رسیدن به پست قوی باشد و برادرش نیز فردی موثر، نتیجه این می شود که باشگاه با وجود هزینه های قابل توجه، نه تنها به لیگ برتر نمی رسد؛ بلکه هر روز بدهکارتر نیز می شود. در چنین وضعیتی است که عملا مجموعه قفل شده و راه به جایی نمی برد؛ اما امکان تغییر نیز وجود ندارد و هر روز بدتر از دیروز را می توان دید.
اما این روزها موضوع به جایی رسیده که اعتراض همگان را موجب شده است. این هم آنجاست که مبلغی که از سوی یک نهاد مدیریت استانی به باشگاه اعطا می شود تا خرجش شود، به ناگاه سر از کارخانه مدیرعامل در می آورد.
بر اساس اخبار دریافتی، این مدیر که از رانت برادرش بهره می برد، فعالیت های اقتصادی متعددی دارد که مهمترین آنها کارخانه ای در استان محل فعالیت باشگاه است. وی که در این مجموعه بدهی نیز دارد، مبلغی نزدیک به چهار صد میلیون تومان را صرف مخارج خود در کارخانه کرده است.
مسئولان استانی نیز که از این اتفاق مطلع شده اند، بسیار معترض شده و خواهان برکناری وی هستند؛ اما قدرت لابی موجب شده تا نتوانند راه به جایی ببرند. این اتفاق در حالی روی می دهد که بیت المال به تاراج می رود و همچنان زور لابی و روابط خانوادگی بیش از آن است.مشرق


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.